32 PC stanic, 10 notebooků, 3 servery, další síťové prvky. Běžnou podporu IT v tomto pražském hotelu (398 pokojů) poskytoval zaměstnanec klienta s plným pracovním úvazkem, který navíc také zajišťoval nepřetržitou pohotovost.

1# PODMÍNKY

32 PC stanic, 10 notebooků, 3 servery, další síťové prvky

Běžnou podporu IT v tomto pražském hotelu (398 pokojů) poskytoval zaměstnanec klienta s plným pracovním úvazkem, který navíc také zajišťoval nepřetržitou pohotovost. V té době jsme klientovi poskytovali podporu „ProCon Co-operative“ pro činnosti, které vyžadovaly zvláštní odbornou specializaci.

2# ŘEŠENÍ

Po ukončení spolupráce hotelu se zaměstnancem jsme péči o IT převzali kompletně. Na základě důkladné analýzy jsme klientovi doporučili model „ProCon Management“ s on-site podporou 4 hodiny denně.

3# VÝSLEDEK

Optimalizace IT podpory přinesla klientovi následující benefity:
  • měsíční úspora nákladů na IT ve výši 44 %,
  • plná podpora 24x7 s garantovanou reakční dobou,
  • možnost nasazení více odborníků v případě havárie či mimořádných prací většího rozsahu,
  • zastupitelnost techniků v případě dovolené nebo nemoci.

Spolupráce úspěšně probíhá již třetím rokem.

V případě zájmu o více informací nebo o předvedení tohoto řešení na místě nás kontaktujte.

Máte zájem poskytnout svým hostům moderní a bezpečné bezdrátové připojení k internetu? Ať už pro hotel, restauraci, konferenční prostory nebo administrativní budovu, obraťte se na nás. Rádi Vám nabídneme řešení ušité na míru přesně podle Vaši požadavků i ekonomických možností.

BLOG

Další články

arrow up